Friday 28 October 2011

FACEBOOK VIRUS

Tips & arahan untuk permulaan dan penulis blog pertengahan.
Bagaimana saya menyingkirkan virus Facebook?
mati virus komputer 2.22.07Facebook mati telah lama ada, tetapi sejak akhir-akhir ini saya lihat mereka tanaman dengan lebih kerap lagi. Anda akan mendapat virus Facebook apabila anda klik pada link yang memasang kod berniat jahat atau jika anda membenarkan akses permohonan tidak dipercayai ke akaun anda. Pautan kebanyakan orang klik pada tuntutan untuk memberitahu anda yang telah melihat profil Facebook anda (menangkap orang-orang stalkers dan bekas teman lelaki dalam akta!) Atau membenarkan anda untuk menonton video sesuatu "anda tidak akan beriman!" Ataupun video anda (Apa yang anda lakukan di sini? gila!). Virus Facebook menjadi lebih sukar untuk membezakan. Artikel ini menerangkan bagaimana untuk menetapkan akaun Facebook anda jika anda mempunyai virus Facebook.
Apa Adakah saya Lakukan Jika Saya Ada Virus Facebook?

Perkara pertama yang anda perlu lakukan apabila anda mendapati anda mempunyai virus Facebook menukar kata laluan Facebook anda. Begini caranya:




Log masuk ke akaun buku Facebook anda.



Klik Akaun> Tetapan Akaun.



Laman Akaun Saya muncul.



Klik link Perubahan akan datang untuk Password.



Tiga kotak teks muncul.



Taipkan kata laluan semasa anda ke dalam kotak teks Kata Laluan Lama.



Taip kata laluan yang baru ke dalam kotak teks Kata Laluan Baru.

No comments:

Post a Comment